Belediye başkan adayları vaatlerini sıraladığı ve kent için en büyük projelerini  anlattığı bir dönemde, vatandaşın talepleri ise oldukça basit. Bunlardan bir tanesi de ulaşım ve ulaşımda teknolojinin etkin kullanılması…
Halk otobüslerini kullanan Tekirdağlılar, şehir içi ulaşımda oldukça zorluk yaşıyor.Büyükşehir statüsünde olan bir kentte, şehir içi ve ilçeler arası ulaşım günümüz koşullarına göre geride kalmış ve iyi hizmet sağlanamamış, vatandaşı mağdur eden durumda…
Hat güzergahlarının yanı sıra, ulaşıma ilişkin bilgi ve ulaşım kartlarının online olarak yüklenmesine ilişkin mobil uygulama birkaç ay önce hizmete sunuldu.
Fakat, hizmet sağlama konusunda ol- dukça işlevsiz bir uygulamanın hayata geçirildiği görüldü.
Düzensiz olan ve birçok eksikliklerin yer aldığı uygulamada, bir vatandaş hangi araçla nereye gidebileceğine, otobüsle- rin hareket saat bilgisine dahi ulaşmakta güçlük çekiyor.
Örneğin; Süleymanpaşa Muratlı Caddesi’nden yeni otogara hangi otobüsün gittiğini öğrenebilmek için uygulamaya girildiğinde, verilen hat bilgilerinden otobüsün nereye gideceğine ulaşılması çok zor…
Arama bölümüne yeni otogar yazıldığında sonuca ulaşılamıyor.Tüm hatların başlıklarına bakıldığında ise yine yeni otogar başlığına ulaşamıyor. 
Muratlı caddesinden, yeni otogara 11, 17, 10  nolu hat gitmesine rağmen, uygulamada 10/ Eski Otogar- Diş Hastanesi/ Süleymanpaşa 11/ Bahçelievler- Valilik /Süleymanpaşa, 17/ Köprübaşı Yenişehir  Hastanesi başlıklarıyla yer alması, bölgeyi hiç bilmeyen vatandaşın, güzargah bilgi- sine dahi bakmamasına neden oluyor. Bulunduğu durağa ilişkin konumu tıkladığında ise oradan hangi otobüslerin geçtiği bilgisine ulaşamaması da diğer bir eksiklik.  
Otobüsün konumunun gözükmemesi, hat hareket saatleri bölümünde gidiş dönüş kısmının daha detaylı olmaması yapılanın işlevsel olmamasına neden oluyor. 
Hat bilgisinin hareket saatlerinde  Altınova – Okullar bölgesi ve Okullar Bölgesi- Altınova olarak açıkça belirtilmesi gere- kirken, 1/3 Altınova – Okullar başlığının sabit kalması ve yanında yer alan gidiş ya da dönüş bölümünün sadece değişmesi bilgiye ulaşmada kafa karışıklığına neden oluyor.  Altınova’dan okullar bölgesine mi yoksa okullar bölgesinden Altınova mahallesi’ne mi gidiş olduğu belli değil. Hangi tarafın gidiş hangi tarafın dönüş olduğu anlaşılmıyor. Buna benzer o kadar çok eksik ve yanlış söz konusu ki verilmeye çalışılan hizmet asla amacına ulaşamıyor. 
Mesela, Çorlu’ya hangi aracın gideceği ve saat bilgisine ulaşmak isteyenler de daha büyük bir handikapla karşı karşıya kalabili- yor.     
Ulaşım araçları bölümünden 125 ÇORLU - SÜLEYMANPAŞA başlığı ile karşılaşan vatandaş, otobüsün hareket saatlerine bakmak için 125 nolu hat numarasına girdiğinde Otogar- Çınarlı /Süleymanpaşa başlığı ile karşılaşıyor.   Bu arada çorlu – süleymanpaşa yazımına ilişkin çeşitli versiyonlarla arama yapıldığında çoğu zaman sonuç bulunamadı ibaresiyle karşılaşılıyor.
Tesadüfen 34 nolu  Süleymanpaşa – Çorlu – Kapaklı hattına ilişkin başlığa denk gelinirse oradan bakılabilme şansına sahip olunuyor. 
Fakat, otogardan ilçelere  doğrudan ve daha sık aralıklarla giden bazı otobüsle- rin bilgisine ulaşmak ise imkansız. İlçeler arası ulaşım hizmetini sağlayan TETUS bünyesinde ki özel halk otobüslerine ilişkin bilgiye, uygulama üzerinden ulaşılamıyor. 
Vatandaşın kentteki yaşamını kolaylaştıracak, basit çalışmaların dahi işlevsiz şekilde hizmet olarak sunulması, içinde bulunulan dönemde büyük bir eksiklik…Vatandaş devasa projelerden önce, kentteki temel ihtiyaçlarını karşılarken hayatını kolaylaştıracak hizmetler bekliyor…