Çerkezköy’den Tokat’a yardım eli Çerkezköy’den Tokat’a yardım eli

2023-2024 Eğitim ve Öğretim Yılı’nın ilk yarısının tamamlanması ve öğrencilerin 15 günlük sömestri tatiline çıkması dolayısıyla Çerkezköy Belediyesi tarafından Cumhuriyet Meydanı’na sentetik buz pateni pisti kurdu. Çocuklar özellikle hafta sonu buz pateni pistinde oldukça keyifli zaman geçirdi. 

Çerkezköy Belediye Başkanı Vahap Akay, yaptığı açıklamada, öğrencilerin yorucu bir eğitim ve öğretim yılının ilk yarısını tamamladığını ve 15 gün sürecek yarı yıl tatilinin başladığını belirtti. 
Akay, şöyle konuştu:
 “Çocuklarımızın ve gençlerimizin sömestri tatilini keyifli bir şekilde geçirmelerini sağlamak, ilk dönemin stresini üzerlerinden atmalarını sağlamak amacı ile Cumhuriyet Meydanı’mızda sentetik buz pateni pisti kurduk. Pazar günü hizmet vermeye başlayan sentetik buz pateni pistimiz 3 Şubat Cumartesi günü mesai bitimine kadar Çerkezköylü çocuklarımızın ve gençlerimizin hizmetinde olacak.” 

EĞİTMENLER EŞLİK EDİYOR
15 gün boyunca ücretsiz hizmet verecek pistte,  buz pateni yapmak isteyen çocukların ve gençlerin Çerkezköy Belediyesi Halk masalarına başvurarak kayıt yaptırmalarını isteyen Vahap Akay, “Kayıt yaptıran çocuklarımız ve gençlerimiz sentetik buz pateni pistine giderek burada patenlerini ve koruyucu kasklarını taktıktan sonra yaklaşık 40 dakika boyunca eğitmenler işliğinde buz pateni yapıyorlar. Hem keyifli vakit geçiriyorlar, hem de buz pateni öğreniyorlar. Sömestri tatili süresince açık olacak buz pateni pistimize tüm çocuklarımızı ve gençlerimizi bekliyoruz” diye konuştu.
[14:42, 22.01.2024] Gökmen Bey: TREPAŞ 1 milyonu aşkın müşteri başvurusunu karşıladı

Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. 2023 yılında Müşteri Hizmetleri Merkezleri, E-Devlet, Online Abonelik/Fesih, Müşteri Portalı, Çağrı Merkezi aracılığıyla 1 milyonu aşkın müşteri başvurusuna karşılık verdi 

Trakya’da görevli tedarik şirketi olarak hizmet veren Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş.
(TREPAŞ), 2023 yılında E-Devlet, Online Abonelik/Fesih, Müşteri Portalı, Çağrı Merkezi ve 23 Müşteri Hizmetleri Merkezi aracılığı ile abonelik, fesih, fatura ödeme, talep ve önerilerini de kapsayan 1 milyonu aşkın başvuruyu, müşteri memnuniyeti odaklı hizmet yaklaşımı ve yüksek memnuniyet oranları ile sonuçlandırdı.
TREPAŞ %97 olan müşteri memnuniyet oranı ile müşterilerine daha kaliteli hizmet sunmak için sürekli inovasyonu amaçlıyor.

Kaynak: İlkay Danacılar