Paçaman, yaptığı açıklamada, müdürlük olarak 2023 yılında gerçekleştirdikleri çalışmalar hakkında bilgi verdi. 
2023’te Alo 153 Çözüm Masası’na gelen 3 bin 177 talep ve şikayete işlem yapıldığını belirten Paçaman, şöyle konuştu:
“Belediyemiz bünyesinde kullanılan yazılımların ve donanımların sağlıklı çalışabilmesi ve değişen yasa ve yönetmeliklere anlık olarak güncellenmesi amacıyla 2023 yılı aralık ayı itibarıyla
İçişleri Bakanlığı E Belediye sistemine geçiş yapıldı. 2024 yılı için sistem bakım anlaşmasından kaynaklanan 1.218.200 TL tasarruf sağlanmıştır. İçişleri Bakanlığı Bilgi
Teknolojileri Daire Başkanlığı tarafından projelendirilen E-Belediye bilgi sistemine tam geçiş sağlanmıştır. Bulunduğumuz yıl itibarıyla e-Belediye Bilgi Sisteminin tüm modülleri devreye alınmıştır. E Belediye sistemine geçiş işlemi doğrultusunda Türkiye’de faaliyet gösteren neredeyse tüm bankalarla online ödeme iş birliğine geçilmiştir, web servisler aracılığı ile ilgili bankalara gerekli bilgiler
paylaşılmış ve hali hazırda 8 banka ile protokoller tamamlanarak online ödeme servisleri aktif edilmiş ve vergi mükellefi vatandaşlarımıza E devlet kanalıyla ödeme esnekliği getirilmiştir. İlgili bankanın müşterisi konumunda ve belediyemizde sicil kaydı bulunan vatandaşlarımıza su tahsilatları için
internet bankacılığı ve mobil bankacılık kanalları açılarak ödemelerini zamanında ve kontrollü yapabilmesi adına kolaylık sağlanmıştır.” 

Paçaman, “15 bin 333 kullanıcı tarafından 3 bin 407 GB indirme, 167 GB yükleme yapılmış durumda” dedi. 
2023 yılında da ücretsiz internet hizmetinin yoğun ilgi gördüğünü ifade eden Paçaman, şunları söyledi:
 “Ücretsiz internet noktalarımızın vatandaşlarımız tarafından daha verimli kullanımının sağlanması için gerekli teknolojik araştırmalar yaparak ve internet altyapı sağlayıcı firmalarla görüştük. 2023’te ücretsiz internet noktalarımıza 9 farklı lokasyona yükseltilerek daha aktif kullanım sağladık. 2023 yılında 15 bin 333 kullanıcı tarafından 3 bin 407 GB indirme, 167 GB yükleme yapılmış
durumda. Bu hizmetle ilgili hizmet veren firmanın teknik alt yapılarını tamamlaması için saha çalışmaları 1 noktada hali hazırda devam etmektedir. Ücretsiz internet noktalarımız; Alparslan Türkeş Meydanı, Belediye Pazar Yeri Kompleksi, Atatürk Stadyumu, Engelliler Parkı, Mehmet Gemici Cennet
Bahçesi, Cumhuriyet Meydanı, Şehitlik Parkı, Eren Bülbül Parkı ve Geri Dönüşüm Parkı. Cumhuriyet Meydanı’nda internet sağlayıcı firmanın altyapı çalışmalarını tamamlaması beklenmektedir. 2024’te Keşan Kent Müzesi ve Macera Parkı’nda da ücretsiz internet noktalarımızı faaliyete sokmayı
planlıyoruz.”

Atık camlar geri dönüşüme kazandırılıyor Atık camlar geri dönüşüme kazandırılıyor

“3177 TALEP VE ŞİKAYETE İŞLEM YAPILDI”
Gençlerin gelişen teknolojik ortamda internet ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla 2 GB hediye internet kampanyasını sürdürdüklerini söyleyen Paçaman, sözlerini şöyle tamamladı: “Kampanya doğrultusunda binlerce GB hediye internet dağıtımı yapılmıştır. Keşan Belediyesi resmi web sitesi www.kesan.bel.tr. Adresinde Keşan Yeni Kent Rehberi güncel halede bulundurularak halkımızın kullanımına sunulmuştur. Alo 153 Çözüm Masası işlemlerinin daha hızlı ve verimli sağlanması için Bakanlığın hazırlamış olduğu takip ve şikAyet modülünün kullanımına devam edilmiştir. Müdürlüğümüz bünyesinde hizmet veren Alo 153 Çözüm Masası’na istek veya şikAyette bulunan vatandaşlarımıza anlık hızlı çözüm bulma ve bilgi alma olanağı sağlanarak talepler müdürlüklere iletilmiştir. 2023 yılı içerisinde Alo 153 Çözüm Masası’na gelen 3177 talep ve şikAyete işlem yapılmıştır.”

Kaynak: Haber Merkezi