Hayata geçirilecek E-Ruhsat uygulaması, vatandaşların belediye işlemlerini hızlandıracak ve daha verimli bir şekilde gerçekleştirmelerine olanak tanıyacak.
E-Ruhsat hizmeti sayesinde, vatandaşlar belediyeye gelmeden evrak kayıt, durum ve takip işlemlerini çevrim içi olarak kontrol edebilecek. İlk etapta arşiv birimi, imar durumu, yol kotu, mimari ön onay
ve numarataj gibi işlemler bu sistem üzerinden yürütülecek. E-Ruhsat, Süleymanpaşa Belediyesinin resmi web sitesiyle entegre şekilde çalışacak ve e-devlet sistemi üzerinden de erişim sağlanabilecek.
Ayrıca, proje sahipleri süreçlerinin her aşaması hakkında SMS yoluyla bilgilendirilecek.
1 KASIM’DA BAŞLIYOR
1 Kasım Cuma günü hayata geçirilmesi planlanan E-Ruhsat sistemiyle birlikte, hem zaman hem de maliyet açısından önemli tasarruflar sağlanması hedefleniyor. Süleymanpaşa Belediyesi, bu proje ile vatandaşlarına daha hızlı, kaliteli ve erişilebilir bir hizmet sunmayı amaçlıyor. Dijital dönüşüm
çalışmalarıyla, kentteki hizmetlerin modern bir seviyeye taşınması hedefleniyor.

Başkan değişti, parkın kaderi değişmedi Başkan değişti, parkın kaderi değişmedi

BELEDİYE HİZMETLERİ DAHA HIZLI YAPILACAK
Süleymanpaşa Belediye Başkanı Volkan Nallar, konuyla ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi:
“Belediyemizin dijital dönüşüm süreci kapsamında başlattığımız E-Ruhsat hizmeti, vatandaşlarımızın belediye ile ilgili işlemlerini çok daha hızlı ve kolay bir şekilde yapabilmesini sağlayacak. Amacımız,
Süleymanpaşa’da yaşayan tüm vatandaşlarımıza çağın gerekliliklerine uygun, kaliteli ve modern hizmetler sunmaktır. Bu proje sayesinde hem belediyemiz hem de vatandaşlarımız için zaman ve
maliyet açısından büyük bir tasarruf sağlayacağız. Teknolojiyi her alanda kullanarak vatandaşlarımızın hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.”

Kaynak: Haber Merkezi