26 Eylül 2018 Çarşamba

Alkollü sürücü ortalığı birbirine kattı

‘Tekirdağ gelişecek’

Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası, Üyelerinin rekabet edilebilirliğini ve büyümelerine katkıda bulunmak amacıyla üyelerine sunduğu hizmet kalitesinden ödün vermeden çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor

09 Haziran 2018 Cumartesi 23:10
Bu haber 587 kez okundu
‘Tekirdağ gelişecek’

 Tekirdağ Ticeret ve Sanayi Odası Başkanı Cengiz Günay; "Mevcut uygulamaların yanı sıra üyelerimize sunulan hizmetin kalitesinin sürekli biçimde iyileştirilmesine yönelik görüş ve önerilerin de ele alındığı denetim sonunda Odamız, TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesine geçiş ve TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı.’ dedi.

TİCARET VE SANAYİ GELİŞECEK

Günay; ‘Tüm birimlerin evrak ve dosyalarının incelendiği denetim sonucunda Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası’na tam not verildi. Üyelerimize, camiamıza hayırlı olmasını temenni ediyorum. Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında alarak Odamızı, Tekirdağ’ı, Tekirdağ’daki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz.’ diye konuştu.    

Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası, Üyelerinin rekabet edilebilirliğini ve büyümelerine katkıda bulunmak amacıyla üyelerine sunduğu hizmet kalitesinden ödün vermeden Oda yönetimi ve personelleri ile çalışmalarına hız kesmeden devam ediyor. 
Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası, Türk Standartları Enstitüsü (TSE) Baş Tetkik Görevlisi Abdullah Türkmen ve Tetkik Görevlisi Ömer Gün tarafından gerçekleştirilen tetkikler sonucunda; TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Belgesi'ne geçiş ve TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı. Gerçekleşen denetim öncesinde açılış toplantısına Tekirdağ TSO Yönetim Kurulu Başkanı ve TOBB Yönetim Kurulu Üyesi Cengiz Günay, Başkan Yardımcıları Göksel Karaevli ve Cemil Koçaş, Yönetim Kurulu Üyeleri Bahadır Yazıcı, Yılmaz Emer ve Genel Sekreter İrfan Ekici katıldılar.
"ISO 10002 Müşteri Memnuniyet Yönetim Sistemi, Üyelerimize Verdiğimiz Hizmetin Kalitesini Artıracaktır"
Başkan Cengiz Günay; "Mevcut uygulamaların yanı sıra üyelerimize sunulan hizmetin kalitesinin sürekli biçimde iyileştirilmesine yönelik görüş ve önerilerin de ele alındığı denetim sonunda Odamız, TS EN ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi belgesine geçiş ve TS ISO 10002:2014 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Belgesi'ni almaya hak kazandı.
Tüm birimlerin evrak ve dosyalarının incelendiği denetim sonucunda Tekirdağ Ticaret ve Sanayi Odası’na tam not verildi. Üyelerimize, camiamıza hayırlı olmasını temenni ediyorum. Üyelerimizin taleplerini, önerilerini ve şikâyetlerini müşteri memnuniyet sistemi kapsamında alarak Odamızı, Tekirdağ’ı, Tekirdağ’daki ticaret ve sanayiyi geliştirmeye çalışıyoruz. 
Almış olduğumuz bu belgeler ile Odamızın saygınlığını, memnuniyetsizlikleri giderme yeteneğini artırırken, Üyelerimizin geri bildirimlerine dayanarak hizmet kalitesini iyileştirilmesine katkı sunulacaktır.”

Haber Merkezi
Anahtar Kelimeler: Tekirdağ

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    banner12
    HAVA DURUMU
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    NAMAZ VAKİTLERİ
    Görüntülemek istediğiniz ili seçiniz:
    EN ÇOK YORUMLANANLAR
    BUGÜN
    BU HAFTA
    BU AY
    SPOR TOTO SÜPER LİG
    Tür seçiniz:
    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV