Sosyal medya fenomenleri

BURSA (AA) - Bursa Büyükşehir Belediyesinin başlattığı turizmde tanıtım hamlesi kapsamında, kente gelen sosyal medya fenomenleri "Bursa ipeği"ni kendi hesaplarında tanıttı.

Büyükşehir Belediyesinden yapılan açıklamaya göre, dünyaca tanınmış sosyal medya fenomenleri, turizm acente sahipleri, tekstil şirketleri ile Güney Marmara Otelciler Birliği ve Türkiye Seyahat Acentaları Birliği bölge temsilcilerinin de aralarında bulunduğu heyet, Bursa'ya geldi.

Bursa'nın tarihi ve turistik mekanlarını ziyaret eden ve kendi hesaplarından paylaşımlar yapan "gezimanya", "haleydasovich", "traveltomtom", "marinacomes" ve "dalkom.j" kullanıcı isimli fenomenlerin de aralarında bulunduğu konuklar, özellikle Umurbey İpek Üretim ve Tasarım Merkezine hayran kaldı.

Merkezin üretim sorumlusu Mehmet Ünal, ziyaretçilere, ipek böceğinin, yumurtadan başlayarak ördüğü kozanın içinde kelebeğe dönüşünceye kadar geçirdiği aşamaları, kozadan ipeğin alınmasını ve iplik haline gelerek dokuma tezgahlarında işlenmesini uygulamalı anlattı.

İpeğin öyküsünü dikkatle dinleyen fenomenler, her aşamayı görüntüleyip takipçileriyle paylaştı.

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.