Hizmet kalitesi yükselecek
banner57

Tekirdağ Milletvekili Emre Köprülü’nün; Malkaralıların PTT’de yaşadıkları sıkıntıları TBMM gündemine getirmesinin ardından Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Lütfi Elvan'dan cevap geldi. Önergede; PTT’ye ilişkin istatistiki bilgilere yer verilirken, bundan sonraki süreçte hizmetlerin herhangi bir aksamaya meydan verilmeden yürütüleceğine dikkat çekildi.

Vatandaşların Malkara PTT’sindeki hizmet kalitesinden ve aksamalardan mağdur olduklarını soru önergesi ile gündeme getiren Köprülü; Malkaralıların yaşadıkları bu sıkıntının bir an evvel giderilmesini istedi. Personel eksikliği sebebiyle mektupların, resmi evrakların vatandaşlara geç ulaştırıldığına dikkat çeken CHP’li Köprülü; banka, telefon faturaları ve mektupların zamanında ellerine geçmediği için vatandaşların sıkıntı yaşadıklarını ifade etmişti. 

 CHP’li Köprülü’nün önergesine yanıt veren Bakan Elvan; Malkara PTT Merkez Müdürlüğü’nde: -Dağıtım hizmetleri için 7 Dağıtıcı normu -Gişe hizmetleri için 5 Memur’un fiilen çalıştırıldığı bilgisine yer verilirken;   Tekirdağ PTT Başmüdürlüğü’ne bağlı PTT işyerlerinde Şubat 2014 içerisinde planlanmış olan yeniden norm tespit çalışmasının 17-28 Şubat 2014 tarihleri arasında planlandığı şekilde yapıldığı ve çalışmanın rapor haline getirilerek raporun değerlendirilmesinin sürdürüldüğü ifade edildi. 

Haber Merkezi

Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.