OPET, akaryakıt sektöründe yeniden en itibarlı marka seçildi
banner57

İSTANBUL (AA) - OPET, Türkiye İtibar Endeksi'nde (TİE) akaryakıt sektörü kategorisinde yeniden en itibarlı marka seçildi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, OPET, Türkiye'nin akademik denetim altında gerçekleştirilen ilk ve tek saha araştırması TİE'de akaryakıt sektörü kategorisinde 10'uncu kez en itibarlı marka oldu.

OPET ayrıca, 2011'den bu yana gerçekleştirilen araştırmada on yıldır sektörünün en itibarlı markası olma başarısı nedeniyle "İtibarda İstikrar Ödülü"ne de layık görüldü.

Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl on birincisi gerçekleştirilen TİE, Türkiye İstatistik Kurumu'nun "Türkiye Örneklemi" kabul ettiği 26 bölge ve 72 ilde 15 Aralık 2021 – 25 Ocak 2022'de yaklaşık 15 bin kişi ile görüşülerek gerçekleştirildi.

Ana ve alt sektörleriyle toplam 34 farklı sektördeki markaların itibar derecelendirmesinin yapıldığı araştırmada, Türkiye'nin itibarlı markaları belirlendi.

Şirketin akaryakıt sektörü kategorisinde bir kez daha en itibarlı marka seçildiği araştırmada, köklü, sağlam bir kurum olma, öncü özellikleri taşıma ve sektöründe lider olma, yeniliklere, teknoloji ve tasarıma önem verme, uluslararası standartlarda ürün ve hizmet sunma ve sevilen markaları sunması katılımcılar tarafından en beğenilen özellikleri olarak gösterildi.

Açıklamada görüşlerine yer verilen OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET'in bir akaryakıt markası olmanın ötesinde toplumsal sorumluluğunun bilincinde bir marka olduğunu belirterek, şunları kaydetti:

"İstasyonlarımızdaki yüksek kaliteli ürünlerimiz ve fark yaratan uygulamalarımızla en üstün hizmeti sunmaya odaklanırken ülkemiz için sosyal etkisi yüksek projeler hayata geçiriyoruz. Bu sebeple halk oyu ile istikrarlı başarımızın tescillenmesi ve bu başarıyı 10 yıldır aralıksız devam ettiriyor olmamızın bizim için önemi çok büyük."

Anahtar Kelimeler:
AkaryakıtOPETTie
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.